Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Karviná / Administrativní pracovník oddělení kvality

Administrativní pracovník oddělení kvality

SJG CZECH s.r.o. nabízí 3 volná pracovní místa v oboru výroby a provozu na pozici Administrativní pracovník oddělení kvality. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.6.2026 s ohodnocením od 29 500 do 32 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SJG CZECH s.r.o..- sídlo, okres Karviná. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Personální oddělení, e-mail: prace@sjcz.cz.

Poznámka zaměstnavatele

komunikativní znalost jazyka českého;
pracovní poměr na dobu určitou, po oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: SJG CZECH s.r.o.
Místo výkonu práce: Karviná
Platové ohodnocení: 29 500 – 32 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: 1.7.2025 – 30.6.2026
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Personální oddělení
E-mail: prace@sjcz.cz

Referenční číslo ÚP: 17647450755
Poslední aktualizace: 14. 6. 2025

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 15. 6. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů