Administrativní pracovník oddělení kvality
SJG CZECH s.r.o. nabízí 3 volná pracovní místa v oboru výroby a provozu na pozici Administrativní pracovník oddělení kvality. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.6.2026 s ohodnocením od 29 500 do 32 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SJG CZECH s.r.o..- sídlo, okres Karviná. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Personální oddělení, e-mail: prace@sjcz.cz.
Poznámka zaměstnavatele
komunikativní znalost jazyka českého;
pracovní poměr na dobu určitou, po oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
SJG CZECH s.r.o.
Místo výkonu práce:
Karviná
Platové ohodnocení:
29 500 – 32 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
1.7.2025 – 30.6.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Personální oddělení
E-mail: prace@sjcz.cz
Referenční číslo ÚP:
17647450755
Poslední aktualizace:
14. 6. 2025